ebola
Nema zapisa.
Blog
srijeda, listopad 22, 2008


Pr
edlažemo Vam primjere jelovnika za zdravo mršavljenje bazirane na mediteranskoj prehrani, izvrsnom modelu zdrave i uravnotežene prehrane.

Budući da u Hrvatskoj imamo zastupljen takav model prehrane koji je u svakom slučaju prihvatljiviji od
bilo kakve popularne američke dijete, predlažemo Vam da se držite tog režima prehrane i siguno ćete biti zadovoljni odrazom u ogledalu.

Jelovnici su sastavljeni na temelju LISTE ZAMJENA, metode koja je prihvaćena od nutricionističke zajednice u cijelom svijetu. Na temelju liste zamjena u dnevnom jelovniku će sigurno biti zastupljene namirnice iz svih skupina, odnosno sa svih razina piramide pravilne prehrane.

Takav jelovnik
pravilno može sastaviti jedino osoba koja je educirana i posjeduje znanja s područja nutricionizma, stoga ne pokušavajte sami, već potražite stručnu pomoć.

Ukupan energetski unos predloženog jelovnika je 2000 - 2200 kcal/dan što osigurava gubitak 0,5 - 1 kg tjedno, prilagođeno za muškarca koji teži 95 kg.


DAN 1
Doručak

 30 - 40 g nemasnih pahuljica
 150 ml polu-obranog mlijeka (do 2,8 % m.m.)
 mala čaša nezašećerenog voćnog soka
 1 banana

Međobrok : energetska pločica 25 g
Ručak:

 100 g pečene piletine (bez kože)
 Miješano pirjano povrće - brokula, mrkva, grašak, gljive - na malo maslaca i začinjeno sojinim umakom
 Zelena salata s rajčicom i 70 g mozzarele začinjena s 2 male žličice maslinovog ulja i aceto balsamico
 Čaša vina

Međuobrok : 100 g sladoleda -voćni niskokalorični
Večera:

 100 g integralne riže s gljivama ili tikvicama - tikvice ili gljive se pirjaju na maloj količini masnoće - najbolje maslinovo ulje + češnjak ili luk
 Salata od krastavaca s 1 žlicom vrhnja i crvene paprike i malom žličicom pečenih sjemenki (može sezam ili bučine sjemenke

DAN 2
Doručak

 6 kom integralnog dvopeka + tanki sloj nemasnog namaza
 50 g svježeg kravljeg sira
 Jogurt napitak
 mala čaša nezašećerenog voćnog soka
 1 kruška

Međuobrok : banana + jogurt (niskokalorični): 150 - 200 kcal
Ručak

 150 g kuhane tjestenine
 50 g umaka od rajčice i bosiljka pripremljenog na maloj količini malslinovog ulja
 Salata od rajčice, kukuruza (konzerva), radića i malo sira po izboru

Međuobrok : svježi kravlji sir (100 g) + 50 g vrhnja(niski udio masti) + 50 g jogurta
Večera

- Salata od tune s 1 žlicom vrhnja i malom žličicom pečenih sjemenki (sezam ili bučine sjemenke) + povrće po želji
Napomena: iscijediti ulje iz tune

NAPOMENE:

- Dozvoljena je jedna šalica kave dnevno
- Dnevni unos tekućine treba biti 2-3 litre
- Treba izbjegavati gazirane i slatke sokove, te alkohol
- U slučaju napadaja gladi dozvoljeno je sirovo voće i povrće je dozvoljeno u neograničenim količinama (osim krumpira)


Izvor:
-http://www.vitamini.hr


raffaello007 @ 18:11 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
gooogle 1254
ludilo blog
Nema zapisa.
centar
adsenseuheaderu
Google Adsense1111
Anketa
Ocijenite kvalitetu mog bloga?





Linkovi
zdravlje-prehrana
Kako smršaviti
Sportski trening
zivim zdravo
Zajedno do zdravlja
Stari-split
Kuhinja recepti
spremanje hrane
zacini
Anketa
Koju vrstu kruha najčešće konzumirate?





Index.hr
Nema zapisa.